A Vegetáriánus Fesztiválon jártunk.
2016. szeptember 11. írta: Kókuszdiéta és Életmód

A Vegetáriánus Fesztiválon jártunk.

Mi is ott voltunk a XX. alkalommal megrendezésre került Vegetáriánus Fesztiválon, mint kiállító, ahol persze a nap folyamán megéheztem.

Elmentem tehát ennivalót keresni, desszertnek egy nyers vegán kesudiós palacsintát választottam, amit Lénárt Gitta készített.

Annyira finom volt, hogy eldöntöttem veszek még és viszek haza a lányaimnak is belőle, de mire visszamentem elfogyott :-(((((((((( a jelek szerint másoknak is nagyon ízlett :-)))))))))))

„Nem baj” gondoltam, csinálok nekik hasonlót.

Pár nappal később beszereztem Gittától a szükséges gyümölcslapokat, mert most nem volt időm elkészíteni, egyszerűbb megoldás volt megvenni.

Sikerült nekem is nagyon finom desszertet készíteni, annyira ízlett mindenkinek, hogy azóta követelik az utánpótlást.
Mostanában sok nyers vegán étellel fogtok itt találkozni, mert nekem, mint családanyának azt hiszem nincs más választásom, helyt kell állnom és készíteni sorozatban a jobbnál jobb tápláló desszerteket nyers vegán módra.

kesudios_palacsinta_450_300.png

Ez a kesudiós palacsinta így készült:

A krém:

250 g kesudiót 1-2 óra hosszára beáztatjuk vízbe, mikor már megpuhult leöntjük róla a vizet és hozzáadunk
6 evőkanál frissen facsart citromlét
6 evőkanál BANABAN bio kókuszkrémet
majd botmixerrel pépesítjük.

A krémmel megkenjük a gyümölcslapokat és lazán feltekerjük.

Igen laktató, vitamindús desszertünk lett, mivel a kesudióban nagyon sok értékes tápanyag található, mint foszfor, magnézium, vas, réz, cink, szelén, A- és B-vitaminok, béta karotin, folsav.
Kiemelhető magas kalciumtartalma, melynek köszönhetően erősíti a csontokat, a hajat és a körmöt.
A kesudió antioxidáns hatású E-vitamin-tartalma is igen magas. Az E-vitamin késlelteti a sejtek öregedését és a szabad gyököktől is véd.

A BANABAN bio kókuszkrém frissen szüretelt kókuszból készül víz, tartósítószer, adalék és töltőanyagok hozzáadása nélkül. Magas rost és tápanyagtartalma miatt pedig rendkívül tápláló.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kokuszdietaeseletmod.blog.hu/api/trackback/id/tr6411693887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása