Wella Trendvision 2015. év győztese Homenik István
2015. november 14. írta: Kókuszdiéta és Életmód

Wella Trendvision 2015. év győztese Homenik István

Fogadjátok szeretettel , röviden egybegyűjtve kizárólag 12 év Wella Trendvision verseny frizuráimról készült összeállítást.

homenik-isvan-wella-itva-2015-fodraszinfo31-604x270.jpg

http://fodraszinfo.com/portal/homenik-istvan-wella-trend-vision-award-finalista-2015-interju/

Továbbiakban már csak a versenyek másik oldalán a versenyek zsűrizésében tervezem továbbra részt venni ahogyan az utóbbi években tettem, valamint a szakmai életben szeretnék tovább tevékenykedni, de még egy utolsó verseny nov.22-én a berlini világkifutó vár rám, amit nagyon várok.

Versenyéveim rengeteg tapasztalatot és rutint adtak nekem és mindezek kihatnak a mindennapi munkámra is. Hogy miért? Mire tanít meg a versenyzés egy fodrászt?

A folyamatos technikai fejlődést és technikai-precíz pontosságot valamint a gyors munkatempó mellett is pontosan kivitelezett hajvágásokat-hajfestéseket külön kiemelném. Véleményem szerint mindezeket csak a versenyévek alatt lehet elsajátítani ..valamint sok mindent tanultam és tapasztaltam, örömöt és bánatot is egyaránt, mert az én utam hosszú és rögös volt, de megérte minden perc és minden ezzel járó kiadás. Voltak nagyon nehéz helyzeteim és ezek alatt kellett megtanulnom a türelmet, a ,,hallgatást" ami néha nehéz volt, a szorgalmat és az alázatot, ami a legfontosabb és ez nélkül úgy gondolom, hogy nincs senkinek semmiféle siker sehol... bármilyen életterületről legyen szó.

Szakmai fejlődésem és üzleti sikeremhez a Wella Trendvision versenyen való részvételem minden évben nagyban hozzá járult, ezért hálás vagyok a Wellának, hogy része lehettem és lehetőséget adtak részt venni a szakma és a világ egyik legelittebb versenyén 12 éven keresztül. Minden kollégát bátorítanék arra, hogy próbálja ki magát és induljon. Elkezdeni soha nem késő, tanulás, tapasztalás, folyamatos fejlődés garantált!!!

Köszönettel: Homenik István (Hair-Menik)

Wella Trendvision 2003-2015 slideshow: https://www.youtube.com/watch?v=SL7o18kh5EA&hd=1

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kokuszdietaeseletmod.blog.hu/api/trackback/id/tr118078060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása